مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-21سياسي

تبریز کوچک شد!


جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز با حضور نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مشکلات کلانشهر تبریز برگزار شد که مصوبه بخش باسمنج به عنوان اصلی ترین مبحث مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهر باسمنج در فاصله یک کیلومتری جنوب شرق تبریز قرار دارد که پیش تر طبق طرح های توسعه، الحاق آن به تبریز مطرح شده بود و در همین راستا شهرداری تبریز اقدام به تعریض جاده مواصلاتی این شهر به تبریز کرد و شهرداری منطقه 9 تبریز نیز در این منطقه مستقر شد.

20 شهریور امسال بود که فرمانداری تبریز خبر الحاق باسمنج به تبریز را منتفی و خبر از ارتقای باسمنج به بخش تازه تاسیس را اعلام کرد.

به باسمنج، نقض شود.

در ابتدای جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز حجت الاسلام رسول برگی، رییس این شورا ضمن گرامیداشت هفته بسیج، در مورد موضوع جداسازی بخشی از حریم تبریز و تشکیل بخش باسمنج اظهار کرد: اگر این موضوع به نفع مردم باسمنج بود اعتراضی نمی کردیم، اما 21 هزار هکتار از حریم تبریز جدا شده و به نام باسمنج شده اما باسمنج به همان شکل باقی مانده است.

موضوع جداسازی باسمنج از تبریز باید لغو شود علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خواستار لغو موضوع جداسازی باسمنج از تبریز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز کوچک شد!

تبریز کوچک شد!