مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-21فرهنگي

14 تئاتر خیابانی در قالب جشنواره چتر زندگی در یزد اجرا می شود


رییس حوزه هنری یزد با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی گفت: در قالب این جشنواره، 14 اثر منتخب، در یزد اجرا می شود.

- ، محمدصادق کوچک زاده، ظهر یکشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه یزد، میزبانی پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی را بر عهده گرفته است، اظهار داشت: 116 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که 14 اثر توسط هیئت انتخاب مورد پذیرش قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 هنرمند در این دوره از جشنواره به فعالیت پرداخته اند، افزود: آثار هنرمندانی از سیستان و بلوچستان، تهران، اصفهان، تبریز، همدان، ایلام و یزد در این مرحله از جشنواره انتخاب شده است.

کوچک زاده، برخی از آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره را شامل آشوبگران از سیستان و بلوچستان، حباب زیرآب، حیات خانه، دومینو و قاصد از تهران، نان از تبریز، من بهمنم و 25 متر آرزو از اصفهان، نبش کوچه بن بست از همدان، سوگلی از ایلام و … معرفی کرد و گفت: این آثار در یزد به نمایش در خواهد آمد.

وی یادآور شد: سه اثر نیز از هنرمندان یزدی در این مرحله از جشنواره انتخاب شده که این آثار شامل چند خوان به کارگردانی مهسا دهقانی، واقعاً کسی خوابش می برد به کارگردانی مریم نیک آیین و بی سرزمین به کارگردانی بهناز زحمتکش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 تئاتر خیابانی در قالب جشنواره چتر زندگی در یزد اجرا می شود

14 تئاتر خیابانی در قالب جشنواره چتر زندگی در یزد اجرا می شود