مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-21سياسي

سردار جلالی: قاسم سلیمانی فرزند مکتب بسیج است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، قاسم سلیمانی را فرزند مکتب بسیج دانست و تصریح کرد: آنچه پازل شکست آمریکا در غرب آسیا را تکمیل کرد، - الگوی بسیج بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است: هفته بسیج، یادآور خاطرات روزهای باشکوه تشکیل نیرویی است که به تعبیر مقام معظم رهبری می توان آن را بحق، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

آن روزها، پاکترین، فداکارترین و آماده به کارترین مردمان این مرز و بوم که بخش عمده آنان را جوانان تشکیل می دادند به ابتکار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، خمینی کبیر برای هدفی والا که همانا رساندن ملت ایران به قله های افتخار و سعادت بود دور هم گرد آمدند.

هشت سال جنگ تحمیلی، نخستین آزمون جدی بسیج بود که تبدیل به حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران زمین و آغازگر فصل جدی از جبهه مقاومت شد.

خلق زیباترین جلوه های ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت، خاطره ای جاویدان از جوانمردان پاکدامن و غیوری خلق کرد که شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر و زور را با عرصه جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: قاسم سلیمانی فرزند مکتب بسیج است

سردار جلالی: قاسم سلیمانی فرزند مکتب بسیج است