مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-21اقتصادي

ایجاد 299 فرصت شغلی توسط کمیته امداد در ششده


مدیر کمیته امداد شهرستان ششده، گفت: باتوجه به خشکسالی های اخیر و رابطه مستقیم آن با اشتغال عمده مردم شهرستان ششده و قره بلاغ در زمینه کشاورزی و دامپروری معیشت مردم متزلزل و فقر افزایش یافته که در راستای محرومیت زدایی در این راستا 229 فرصت شغلی ایحاد شده است.

- اکبر فرج الله زاده در گفت و گو با ایسنا، گفت: منطقه ششده و قره بلاغ با جمعیتی بالغ بر 30 هزار و 702 نفر در جنوب شرقی استان فارس در فاصله 180 کیلومتری مرکز شهرستان فسا قرار دارد که بعد از بخش مرکزی پرجمعیت ترین شهرستان فسا بوده و مساحت این بخش حدود 608 کیلومتر مربع است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ششده، ادامه داد: تعداد 2997 خانوار که حدود 30 درصد از مردم شهرستان ششده و قره بلاغ را شامل می شود، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

فرچ الله زاده بیان کرد: از آنجایی که اکثریت این مردم این بخش کشاورز و دامپرورند، خشکسالی های اخیر تاثیر زیادی بر معیشت آن ها داشته و باعث افزایش فقر شده است.

وی با بیان اینکه کمک های مقطعی و مستمری متعددی در راستای محرومیت زدایی و کمک به مددجویان با توجه به رویکرد امداد در قالب توامندسازی این اداره، در زمینه های مختلف همچون تهیه جهیزیه، اشتغالزایی، مسکن و تحصیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 299 فرصت شغلی توسط کمیته امداد در ششده

ایجاد 299 فرصت شغلی توسط کمیته امداد در ششده