مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-21سياسي

تقدیم شهدا از سوی نیروی انتظامی مبین قوی بودن آنها است


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در طول سال به طور مکرر شاهد این هستیم که نیروی انتظامی شهدایی را تقدیم می کند و این موارد نشان دهنده قوی بودن و در صحنه بودن نیروی انتظامی است.

- ، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تشییع شهید هادی کنعانی گفت: امام علی (ع) افتخارات زیادی را در زندگی خود دارد؛ ایشان مولود کعبه و در جنگ های تعددی نقش آفرینی کردند اما زمانی که شمشیر به فرق امام وارد شد، فرمود به خدای کعبه رستگار شدم بنابراین بهترین نوع مردن، شهادت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآور شد: شهادت جایگاهی است که خداوند متعال آن را برای پیامبران، صالحان و صدیقان قرار داده است.

وی با بیان اینکه تقدیم این شهید و شهدای گران قدر کشور برای تأمین امنیت مردم است، گفت: در طول سال به طور مکرر شاهد این هستیم که نیروی انتظامی شهدایی را تقدیم می کند و این موارد نشان دهنده قوی بودن و در صحنه بودن نیروی انتظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شهید کنعانی روز جمعه (28 آبان ماه 1400) در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون به درجه رفیع شهادت نائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم شهدا از سوی نیروی انتظامی مبین قوی بودن آنها است

تقدیم شهدا از سوی نیروی انتظامی مبین قوی بودن آنها است