مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-21سياسي

دشتی: جشنواره سرسخن می تواند عامل توسعه فرهنگی باشد


رییس شورای اسلامی شهر یزد حمایت از رویدادهای فرهنگی هدفمند را لازمه توسعه اجتماعی دانست و گفت: جشنواره سرسخن فرصتی برای کشف استعدادهای مجری گری و شناخت دقیق تر این حرفه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سرسخن، غلامحسین دشتی با اشاره به نقش حائز اهمیت مجریان و گویندگان در انتقال مفاهیم فرهنگی و هنری به شهروندان، اظهار کرد: مجری گری از جمله مهارتهایی است که با برخورداری از علم روانشناسی و محتواشناختی بار حراست از ارزش های هنری را به دوش می کشد.

وی تسلط به زبان بدن را یکی از مهمترین ویژگی های مجری گری در بخش های مختلف صحنه ای و تلوزیونی دانست و افزود: مجریان گذشته از این که باید استعداد این کار را داشته باشند، باید از مطالعه و آموزش زیاد نیز بهره مند شوند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری نظیر جشواره کشوری مجریان و گویندگان سرسخن را از جمله فرصت های مناسب برای تقویت مهارتهای محتواشناختی عنوان کرد و گفت: با توجه به این که تأثیرگذاری برنامه های فرهنگی و آموزشی در گرو علم و مهارت مجری است، پس برگزاری جشنواره تخصصی در این حوزه ضروری است.

دشتی سرسخن را رویدادی برای معرفی ظرفیت ها و ویژگی های حرفه گویندگی و مجری گری دانست و بیان کرد: این چنین جشنواره ها باید تقویت و حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشتی: جشنواره سرسخن می تواند عامل توسعه فرهنگی باشد

دشتی: جشنواره سرسخن می تواند عامل توسعه فرهنگی باشد