مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-21سياسي

شورای انضباطی دانشجویی اهرم بازدارندگی دانشگاه ها است


دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت گفت: حوزه انضباطی یک اهرم در دانشگاه ها برای معاونان، مدیران فرهنگی و دانشجویی و کل سیستم دانشگاه به جهت بازدارندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر وحید صرامی دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی که در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: به واقع شورای انضباطی در دانشگاه ها تیر آخر است که ما از آن استفاده می کنیم با دو شاغول قانون و دلسوزی که در صحبت های معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت این نگاه دلسوزانه مشهود بود.

صرامی با اشاره به آن چه که در شورای انضباطی طی سال های گذشته اتفاق افتاده است، اضافه کرد: در طول 10 سال رتبه بندی که دانشگاه ها انجام دادیم، شاخص های متفاوتی را داشتیم و با مساعدت شما این مسیر را طی کردیم شاخص های ما در این رتبه بندی بسیار متنوع بود و تغییراتی را به دنبال داشت.

وی با اشاره به روند ارزیابی دانشگاه ها اظهار داشت: باید گفت از سال 99 نسبت به سال 98 سطح دانشگاه های عالی ارتقاء پیدا کرده است و این در حالی است که غیر قابل قبول های ما نیز به دلیل سخت گیری ها رشد داشته است که در ادامه و در سال 99 رشد قابل قبول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای انضباطی دانشجویی اهرم بازدارندگی دانشگاه ها است

شورای انضباطی دانشجویی اهرم بازدارندگی دانشگاه ها است