مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-21ورزشي

قدرتمندانه وارد لیگ دسته اول فوتسال می شویم


تیم شاهین کرمانشاه که در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول فوتسال تنها یک قدم تا لیگ برتری شدن فاصله داشت، این روزها تمریناتش را برای فصل جدید مسابقات آغاز کرده است.

- سیداحسان احسانی سرپرست این تیم در گفت و گو با ایسنا، از شروع تمرینات تیمش برای حضور در رقابت های لیگ خبر داد و اظهار کرد: چند روزی است تمرینات تیم را با همان کادر فنی و بازیکنان سال گذشته آغاز کرده ایم.

وی افزود: سعید محمودی برای این فصل هم سرمربیگری تیم شاهین را برعهده دارد و امیدواریم با تجربه چندساله این کادر فنی در رقابت های لیگ امسال حضور قدرتمندانه ای داشته باشیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه با بیان اینکه رقابت های لیگ دسته اول فوتسال احتمالا از نیمه دوم آذر شروع می شود، ادامه داد: تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا در این لیگ از حق و حقوق فوتسال استان دفاع کنیم و نماینده ای شایسته برای فوتسال غرب کشور باشیم.

وی به جدایی یکی از بازیکنان فصل قبل شاهین از این تیم اشاره کرد و تصریح کرد: تمرینات تیم هر روز انجام می گیرد و در حال حاضر با نظر کادر فنی بازیکنان بیشتر روی بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و بدنسازی کار می کنند.

احسانی که تیمش حدود دو سال پیش از رقابت های لیگ برتر فوتسال سقوط کرد، ادامه داد: امسال تمرکز خود را روی صعود دوباره به لیگ برتر قرار داده ایم و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرتمندانه وارد لیگ دسته اول فوتسال می شویم

قدرتمندانه وارد لیگ دسته اول فوتسال می شویم