مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-21سياسي

حل مشکل زاینده رود به دور از جنجال و بازی های سیاسی


اعضای شورای ششم شهر اصفهان در هجدهمین جلسه علنی این شورا با اعلام حمایت از تجمع مسالمت آمیز مردم اصفهان برای احیای دائمی رودخانه زاینده رود، - بر لزوم توجه دولتمردان به حل مشکل آب در فلات مرکزی ایران به دور از جنجال و بازی های سیاسی و درگیری های قومی و استانی تاکید کردند.

محمد نورصالحی_رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور این جلسه که امروز (یکشنبه_30 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به گردهمایی بزرگ کشاورزان و مردم اصفهان در روز جمعه، اظهار کرد: این تجمع حرکتی خودجوش، مردمی، حق طلبانه و نجیبانه بود.

کشاورزان محروم و مظلوم استان به پهنه خشک زاینده رودی پناه آورده اند که بدون توجه به حقابه های کشاورزان، شهر، محیط زیست و تالاب گاوخونی، با تخصیص های غیرشرعی و غیرقانونی به این حال و روز درآمده است.

وی ادامه داد: از دولت سیزدهم به علت برگزاری جلسات و کارگروه ها برای حل مشکل آب اصفهان تشکر می کنیم، اما امیدواریم این جلسات مانند گذشته مقطعی و ناکارآمد نباشد.

نورصالحی با بیان اینکه براساس پیشینه زاینده رود به نظر می آید تخصیص حقابه ها کار پیچیده ای نباشد، تصریح کرد: در دولت های مختلف اقدامات نابجایی حول زاینده رود صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل زاینده رود به دور از جنجال و بازی های سیاسی

حل مشکل زاینده رود به دور از جنجال و بازی های سیاسی