مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-21سياسي

هشدار دادستان یزد در مورد افت شاخص های سرمایه اجتماعی


دادستان یزد با بیان این که ناامیدی که در جوانان وجود دارد منجر به بی اعتمادی به ساختارهای حاکمیتی و مسئولان و حتی اعتماد بین خود مردم شده است، - گفت: چه افرادی که برای آینده نظام نگرانند و چه افرادی که برای آینده کشور و فرزندان خود نگرانند، باید اهتمام کنیم و نگذاریم تا بیشتر از این شاخص های سرمایه اجتماعی ما افت کند.

محمدرضا حدادزاده در مراسم تجلیل از سمن های منتخب استان که شب گذشته به اهتمام مجمع جوانان استان برگزار شد، با بیان این که امروزه ناامیدی، بی اعتمادی و کاهش مشارکت در جامعه گسترش پیدا کرده است، گفت: این یعنی امروز با فردگرایی روبرو هستیم و افراد مشارکتی ندارند، از طرفی ناامیدی که در جوانان وجود دارد منجر به بی اعتمادی به ساختارهای حاکمیتی و مسئولان و حتی اعتماد بین خود مردم شده است.

وی با بیان این که اگر همه همت خود را برای پرداختن به این حوزه و رفع مشکلات بگذاریم می توانیم امیدوار به آینده باشیم، گفت: چه افرادی که برای آینده نظام نگرانند و چه افرادی که برای آینده کشور و فرزندان خود نگرانند، باید اهتمام کنیم و نگذاریم تا بیشتر از این شاخص های سرمایه اجتماعی ما افت کند.

دادستان با ذکر این نکته که در پرونده های قضایی هم می بینیم که ناامیدی و بی اعتمادی چقدر مشکل ساز شده است، گفت: زمان آن فرا رسیده که تنگ نظری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان یزد در مورد افت شاخص های سرمایه اجتماعی

هشدار دادستان یزد در مورد افت شاخص های سرمایه اجتماعی