مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-21پزشكي

رییس انجمن ویروس شناسی ایران: شاید وارد پیک ششم کرونا نشویم


رییس انجمن ویروس شناسی ایران با اشاره به اینکه استقبال مردم ما از واکسیناسیون نسبت به بسیاری از مناطق دنیا بیشتر است، گفت: با توجه به گسترش پوشش واکسیناسیون، - رییس انجمن ویروس شناسی ایران: شاید وارد پیک ششم کرونا نشویم ایسنا/گلستان رییس انجمن ویروس شناسی ایران با اشاره به اینکه استقبال مردم ما از واکسیناسیون نسبت به بسیاری از مناطق دنیا بیشتر است، گفت: با توجه به گسترش پوشش واکسیناسیون، به این مرحله نزدیک شده ایم که شاید وارد پیک ششم بیماری کرونا در کشور نشویم.

دکتر علیجان تبرایی در گفت وگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: واکسن یکی از معجزات بشری بوده که در اعصار مختلف توانسته انسان ها را از مرگ ومیرها و ناتوانی هایی که به واسطه انواع مختلف بیماری های عفونی ایجاد شده، نجات دهد.

وی با تاکید بر اینکه واکسن باید به شدت موردتوجه باشد، افزود: خوشبختانه صنعت و تکنولوژی مرتبط با واکسن روزبه روز در حال پیشرفت است.

رییس انجمن ویروس شناسی ایران با بیان اینکه تمامی اپیدمی ها فراز و فرودهایی دارند، تصریح کرد: واکسن ها کمک بسیار زیادی به جلوگیری از میزان گسترش بیماری ها می کنند و البته رعایت پروتکل های بهداشتی نیز نقش مؤثری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن ویروس شناسی ایران: شاید وارد پیک ششم کرونا نشویم

رییس انجمن ویروس شناسی ایران: شاید وارد پیک ششم کرونا نشویم