مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-21اجتماعي

باران باعث آبگرفتگی در دزفول شد/ رفع 40 مورد آبگرفتگی


40 مورد گرفتگی فاضلاب خانگی ناشی از بارندگی شدید در دزفول توسط اکیپ فاضلاب آبفا برطرف شد.

- مصطفی اسماعیل سالم در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از باران شدید بامداد امروز یکشنبه، 76 مورد تماس با سامانه گویای آبفای منطقه دزفول مبنی بر انسداد جزیی فاضلاب خانگی برقرار شد.

وی افزود: بر این اساس تا ساعت 12 ظهر امروز، 40 مورد گرفتگی توسط اکیپ های عملیاتی واحد فاضلاب آبفای منطقه دزفول رفع انسداد شد.

مدیر آبفای منطقه دزفول تصریح کرد: با توجه به شدت باران و گرفتگی معابر شهری که مربوط به فاضلاب های سطحی بود، آبفای منطقه دزفول در راستای خدمت به شهروندان در 6 مورد عملیات در کنار سایر ارگان های متولی حضور یافته و در این خصوص همکاری صورت گرفت تا این مشکلات هرچه سریع تر برطرف شود.

20 مورد رفع آب گرفتگی منازل و نجات خودروها سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز اظهار کرد: تاکنون 20 مورد آب گرفتگی منازل و امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در پی بارندگی امروز انجام شده است.

محمد مهرآفرین افزود: در پی بارندگی های شدید بامداد امروز تماس های زیادی با سامانه 125 این سازمان مبنی بر آب گرفتگی منازل مسکونی و گرفتار شدن خودروها در مسیرها و خیابان های شهر برقرار و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط آتش نشانان پنج ایستگاه عملیاتی رفع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران باعث آبگرفتگی در دزفول شد/ رفع 40 مورد آبگرفتگی

باران باعث آبگرفتگی در دزفول شد/ رفع 40 مورد آبگرفتگی