مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-21سياسي

تمرکززدایی هدف تحرکات منطقه آذربایجان/خطری از سوی ترکیه ما را تهدید نمی کند


تحرکاتی که هم اکنون در منطقه آذربایجان شکل گرفته و در حال گسترش است تنها با هدف تمرکززدایی ایران از هدف نفوذ استکبار جهانی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رحیم نوعی اقدم ظهر یکشنبه در دیدار صمیمی با کارکنان صدا و سیمای اردبیل اظهار کرد: تنش و تحرکات اخیر در منطقه آذربایجان با محوریت ترکیه تنها با هدف تمرکززدایی ایران از مسئله اصل و توجه به فرع در حال شکل گیری و گسترش بوده اما دشمن باید بداند که ایران در عین توجه به همین موضوع تمرکز خود را بر روی اهداف اصلی دشمن متمرکز کرده است.

وی بیان کرد: آتیه این تحرکات در منطقه آذربایجان با دخالت آمریکا و اسراییل چیزی جز تحکیم روابط ایران با آذربایجان نیست و قطعاً هیچ تهدیدی از سوی کشور ترکیه نمی تواند متوجه ایران باشد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) تسلط و چیرگی اطلاعاتی ایران را دلیل بارز ترس دشمن دانست و افزود: دشمن برای نفوذ به داخل به روش های مختلفی متوسل شده است که بی شک هیچیک از این ترفندهای شوم با درایت رهبری فرزانه و هوش ستودنی مردم ایران و نیز اقدامات استراتژیک نیروهای نظامی به نتیجه دلخواه دشمن واصل نخواهد شد.

فرهنگ پایداری و ادبیات مقاومت رمز پیروزی های منطقه ای ایران سردار نوعی اقدم قدرت خط مقدم را نشأت گرفته از عقبه عرصه جنگ دانست و اظهار کرد: همواره در طول د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکززدایی هدف تحرکات منطقه آذربایجان/خطری از سوی ترکیه ما را تهدید نمی کند

تمرکززدایی هدف تحرکات منطقه آذربایجان/خطری از سوی ترکیه ما را تهدید نمی کند