مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-21سياسي

انتخاب عضو کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک در شورای شهر تهران


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران «زهرا شمس احسان» را به عنوان نماینده این کمیسیون در کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک معرفی و اعضای شورای شهر با 18 رأی موافق، - رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران زهرا شمس احسان را به عنوان نماینده این کمیسیون در کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک معرفی و اعضای شورای شهر با 18 رأی موافق، عضویت وی را تایید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه امروز شورای شهر انتخاب نماینده شورای اسلامی شهر تهران برای عضویت در کمیته اجرایی موضوع بند دهم (10) ذیل ماده ششم (6) مصوبه آیین نامه اجرایی شهر دوستدار کودک در دستور کار قرار گرفت.

نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح این موضوع گفت: در راستای آیین نامه اجرایی مصوب شهر دوستدار کودک در خصوص چگونگی همکاری شهرداری تهران با سازمان های ذیربط می بایست کمیته اجرایی در شهرداری تهران تشکیل شود که از کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران،خانم زهرا شمس احسان جهت عضویت در این کمیته معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی رأی گیری صورت گرفته در صحن شورا زهرا شمس احسان با 18 رأی موافق از 19 رای ماخوذه به عضویت این کمیته درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب عضو کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک در شورای شهر تهران

انتخاب عضو کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک در شورای شهر تهران