مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-21اقتصادي

کاهش قیمت بلیت هواپیما از فردا اول آذرماه


با وجود پیگیری های صورت گرفته انجمن شرکت های هواپیمایی که مسئول اطلاع رسانی در این زمینه است هیچ پاسخی به این سوال نداد که اگر قرار است از فردا قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا کند نرخ نامه جدید چه زمانی قرار است ابلاغ شود - با توافق صورت گرفته بین ایرلاین ها و وزارت راه و شهرسازی برای کاهش قیمت بلیت هواپیما، نرخ های جدید از فردا (اول آذرماه) اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از حدود 5 ماه ازافزایش قیمت بلیت هواپیما بلاخره در جلسه اخیر وزیر راه و شهرسازی با شرکتهای هواپیمایی کاهش قیمت بلیت هواپیما تصویب شد؛ نرخنامه جدید برای پروازهای داخلی نیز تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

داستان از اینجا شروع شد که ایرلای نها بدون داشتن مصوبه و حتی اطلاع رسانی از روزهای نخست تیرماه امسال اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما تا بیش از 30 درصد کردند و از آن زمان تا هفته گذشته با وجود هشدارها و مخالفت های متعدد از سوی وزیر وقت راه و شهرسازی ومسوولان سابق سازمان هواپیمایی اتفاقی در این زمینه رخ نداد و جلسات متعددی که بین محمد اسلامی و نمایندگان ایرلاینها برگزار شد بی نتیجه باقی ماند.

اما بالاخره سه شنبه هفته گذشته 25 آبان ماه محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری خبر از توافق با ایرلاینها برای کاهش قیمت بلیت هواپیما در پی برداشته شدن محدودیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت بلیت هواپیما از فردا اول آذرماه

کاهش قیمت بلیت هواپیما از فردا اول آذرماه