مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-21سياسي

ابهری ها دوباره شهردار خود را شناختند


مجید زارع پور به عنوان شهردار ابهر انتخاب شد.

- ابهر به عنوان دومین شهر استان زنجان یکی از شهرهایی است که انتخاب شهردار آن در دور جدید شوراهای اسلامی با چالش های فراوانی روبه رو بوده است؛ به طوری که در وهله اول امیرهوشنگ نوری آرا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد اما به علت حاشیه های به وجود آمده بین اعضای شورا، موفق به تکیه به صندلی شهرداری ابهر نشد.

پس از این حاشیه اعضای شورای اسلامی شهر ابهر مجددا برای انتخاب شهردار این شهر بزرگ گرد هم آمده و رحمت یوسفلی شهردار سابق صایین قلعه را به عنوان شهردار جدید به استانداری معرفی کردند، انتخابی که باز به سرانجام نرسید، زیرا یوسفلی در مسیر بررسی ها از روند انتخاب شهردار انصراف داد.

برای سومین بار شورای شورای اسلامی شهر ابهر به منظور انتخاب شهردار تشکیل جلسه دادند و این بار مجید زارع پور که دارای سوابق اجرایی مانند شهرداری خرم دره، خرم دشت، اسفرورین خاک علی قزوین است را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

پیش از جلسه انتخاب شهردار دعوت نامه های مکتوبی به اعضای شورا ارسال و مقرر شد برای انتخاب یک نفر از میان پنج گزینه مطرح، تصدی پست شهرداری در این جلسه حضور داشته و گزینه های مورد نظر با حضور در صحن شورا به ارائه سوابق و برنامه های خود پرداخت و هفت عضو شورا نیز به بیان پرسش ها و نظرات خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهری ها دوباره شهردار خود را شناختند

ابهری ها دوباره شهردار خود را شناختند