مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-21سياسي

سفر موزه سیار فرهنگ و صلح به سیرالئون با هدف آموزش صنایع دستی


رییس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: موزه بین المللی سیار فرهنگ و صلح با هدف آموزش صنایع دستی به کشور سیرالئون سفر کرده است.

- محمدرضا پهلوان در گفت وگو با ایسنا در خصوص سفر موزه بین المللی سیار فرهنگ و صلح به سیرالئون اظهار کرد: موزه بین المللی سیار فرهنگ و صلح به اغلب شهرهای ایران سفر کرده که خراسان رضوی نیز یکی از مقاصد آن بود.

این موزه علاوه بر شهرهای کشور به بسیاری از کشورهای دیگر مانند ترکیه، تاجیکستان و آفریقا سفر کرده و پیام صلح و دوستی را به کشورهای مختلف رسانده و همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده است.

در حال حاضر نیز سیرالئون را به عنوان مقصد خود برگزیده است.

وی ادامه داد: سفر موزه سیار فرهنگ و صلح به سیرالئون آفریقا با سفرهای پیشین متفاوت است زیرا در سفر به شهرها و کشورهای دیگر این موزه تنها به عنوان موزه ای سیار بوده است؛ در حالی که سفر به سیرالئون با هدف آموزش صنایع دستی انجام شده است؛ به گونه ای که کلاس های صنایع دستی توسط سه استاد هنرمند هر روز و به مدت 10 روز و در 2 نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

رییس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این کلاس ها 70 زن و 50 مرد با هدف کارآفرینی و ایجاد اشتغال با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر موزه سیار فرهنگ و صلح به سیرالئون با هدف آموزش صنایع دستی

سفر موزه سیار فرهنگ و صلح به سیرالئون با هدف آموزش صنایع دستی