مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-21سياسي

فارس شایسته ترین استان کشور در نشر ادبیات دفاع مقدس است


معاون زیارتی و امور گردشگری استانداری فارس گفت: فارس شایسته ترین استان کشور در حوزه دفاع مقدس است و انتشار 30 درصد از کتب جنگ در فارس مبین این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به صورت آنلاین در سالن شهید امامی برگزار شد با بیان اینکه استان فارس 15 هزار شهید به خون خفته دارد که جان شیرین خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند، افزود: این بن مایه ارزشمندی می تواند زمینه ای برای تهیه کتاب، فیلم و سریال و همچنین معرفی زمینه های ایثارگری و میهن پرستی باشد.

معاون زیارتی و امور گردشگری استانداری فارس گفت: در قدر و منزلت کتاب همین بس که خداوند متعال معجزه آخرین فرستاده الهی را کتاب قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه کتاب میوه و ثمره اندیشمندان است، اضافه کرد: این میوه اگر با خون شهید و فرهنگ و ایثار و شهادت مرتبط باشد بسیار زیبنده است.

لقمانی خاطرنشان کرد: چه زیباست که 30 درصد تولید کتاب های دفاع مقدس در کشور، مختص فارس است و این جز با همدلی و هم زبانی در فارس میسر نمی شود.

معاون گردشگری و امور زیارتی استان فارس تصریح کرد: در عرصه های بین المللی اگر حرفی برای گفتن است، تنها به خاطر ایثارگری شهدا و شهیدان است.

وی یادآور شد: وظیفه و رسالت سنگین ما بازماندگان شهدا و دفاع مقدس، انتقال این فرهنگ به نسل نو و جوان امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس شایسته ترین استان کشور در نشر ادبیات دفاع مقدس است

فارس شایسته ترین استان کشور در نشر ادبیات دفاع مقدس است