مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-21بين الملل

تقلای هزاران افغان برای ورود به آمریکا/ تنها 100 مورد تایید شده است


بیش از 28 هزار افغان برای ورود به ایالات متحده درخواست داده اند، اما از زمان تسلط طالبان بر افغانستان تنها حدود 100 مورد تایید شده است.

- بیش از 28 هزار افغان برای ورود به ایالات متحده درخواست داده اند، اما از زمان تسلط طالبان بر افغانستان تنها حدود 100 مورد تایید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقام های فدرال آمریکا می گویند، بیش از 28 هزار افغان به دلایل بشردوستانه برای ورود موقت به ایالات متحده از مدت کوتاهی قبل از آنکه افغانستان دوباره تحت تسلط طالبان قرار گیرد و خروج پر همهمه ایالات متحده رخ دهد، درخواست داده اند اما تنها حدود 100 مورد از آنها تایید شده اند.

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده آمریکا (USCIS)، برای رسیدگی به موج روزافزون درخواست ها طبق برنامه ای کمتر استفاده شده تحت عنوان آزادی بشردوستانه تقلا می کند، اما وعده داده است تا این عقب ماندگی را با افزایش تعداد کارکنانش جبران کند.

خانوارهای افغان در آمریکا و گروه های مهاجرتی حامی آنها می گویند که سرعت کم تایید درخواست ها، امنیت عزیزان آنها را تهدید می کند و بسیاری از آنها نگرانند که بابت روابطشان با نیروهای تحت امر آمریکا در افغانستان هدف حکمران های جدید در این کشور –طالبان- قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای هزاران افغان برای ورود به آمریکا/ تنها 100 مورد تایید شده است

تقلای هزاران افغان برای ورود به آمریکا/ تنها 100 مورد تایید شده است