مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-21ورزشي

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز


دوره مربیگری ژیمناستیک هنری آقایان، زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک و با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به همت هیأت ژیمناستیک استان فارس در شیراز برگزار شد.

- سعیدرضا کیخا رییس هیأت ژیمناستیک استان فارس و مدرس دوره آموزش مربیگری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در مورد برپایی این دوره مربیگری بیان داشت: کلاس مربیگری درجه سه ژیمناستیک هنری آقایان با شرکت 26 نفر از شهرستان های استان فارس و تعدادی از شهرهای دیگر کشور به مدت 5 روز با تدریس اینجانب و به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.

وی افزود: این دوره در دو بخش تئوری و عملی با همکاری و تعامل بسیار خوب هیأت ژیمناستیک شهرستان شیراز، جلسات آموزشی در باشگاه استاد اعظمی برگزار شد و درنهایت اختتامیه آن با حضور آقای نصیر پیرانی رییس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان، اعضای هیأت ژیمناستیک استان فارس و شرکت کنندگان دوره مربیگری برگزار می شود.

رییس هیأت ژیمناستیک فارس در ادامه اظهار داشت: بر اساس برنامه 6 ماهه هیأت ژیمناستیک استان فارس در نیمه دوم سال 1400 تعداد هشت دوره مربیگری و داوری در شاخه های مختلف آقایان و بانوان را زیر نظر فدراسیون برنامه ریزی کرده ایم که با برپایی این کلاس، دوره های آموزشی ما آغاز شد و دوره های بعدی نیز انشاالله به ترتیب برگزار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز