مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-21سياسي

فعالیت شبکه های اجتماعی در یک سال آینده / افزایش اهرم های فشار و ورود به متاورس


وبگاه «سرچ اینجین ژورنال»، اخیرا طی مقاله ای کوتاه به بررسی پیش بینی های مطرح شده از سوی متخصصان حوزه فضای مجازی در مورد آینده شبکه های اجتماعی طی یک سال آینده، - وبگاه سرچ اینجین ژورنال ، اخیرا طی مقاله ای کوتاه به بررسی پیش بینی های مطرح شده از سوی متخصصان حوزه فضای مجازی در مورد آینده شبکه های اجتماعی طی یک سال آینده، پرداخته است.

به گزارش؛ کارشناسان فضای مجازی در این نوشتار کوتاه، پیش بینی های خود را در مورد آینده رسانه های اجتماعی در طول سال میلادی 2022، به اشتراک می گذارند.

سال گذشته فرصت مناسبی برای بازاریابان رسانه های اجتماعی بود تا برای تعیین استراتژی های کلان رسانه های اجتماعی و چگونگی تخصیص بودجه در سال 2022 را برنامه ریزی کنند.

برنامه اسنپ چت در همین حین که یکی از بازیگران اصلی بین شبکه های اجتماعی است با افزایش 57 درصدی، درآمد خود را در طول سه ماه برای اولین بار به یک میلیارد دلار رساند و همچنین تعداد کاربران فعال روزانه اش را تا به 300 میلیون افزایش داد که این یک موفقیت چشمگیر بود.

به روز رسانی IOS همچنین حرکتی سودآورد برای اپل در سال گذشته بود.

توییتر Fleets (توییت هایی که بعد از 24 ساعت حذف می شوند و قابلیت ریتوییت شدن یا لایک شدن را ندارند)را حذف کرد، مجموعه ای از ویژگی های ویژه را افزود و گزینه جدیدی تحت عنوان Super Fol


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبکه های اجتماعی در یک سال آینده / افزایش اهرم های فشار و ورود به متاورس

فعالیت شبکه های اجتماعی در یک سال آینده / افزایش اهرم های فشار و ورود به متاورس