مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-21پزشكي

عادی انگاری یکی از دلایل افزایش بیماران کرونایی در طارم


مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی، عادی انگاری ها و برگزاری مراسم مختلف باعث افزایش تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان شده است.

- ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی، عادی انگاری ها و برگزاری مراسم مختلف باعث افزایش تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان شده است.

ارشد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت شیوع ویروس کرونا در طارم، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش بیماران سرپایی و بستری شده کرونایی در این شهرستان هستیم و این منطقه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

وی افزود: کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی، عادی انگاری ها و برگزاری مراسم مختلف باعث افزایش تعداد بیماران کرونایی در طارم شد و افراد نباید رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش کنند.

این مسئول در رابطه با اجرای محدودیت های کرونایی نیز تصریح کرد: در حال حاضر محدودیت خاصی در این شهرستان نیز اعمال نشده ولی از یکم آذرماه محدودیت ها به صورت هوشمند اجرا خواهد شد که این نوع از محدودیت ها برای هر صنفی محدودیتی در نظر گرفته خواهد شد و افراد همراه با واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت ادامه خواهند داد و در صورت انجام نشدن واکسیناسیون باید تست PCR منفی هر 72 ساعت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری یکی از دلایل افزایش بیماران کرونایی در طارم

عادی انگاری یکی از دلایل افزایش بیماران کرونایی در طارم