مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-21ورزشي

گزیدن های همیشگی پاس از یک سوراخ


لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در شرایطی هفته دوم خود را پشت سر گذاشت که پاس از قرار معلوم امسال هم حال خوبی در این رقابت ها نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد و طی آن تیم پاس در خانه برابر اسپاد تن به تساوی دو بر دو داد تا بعد از شکست برابر نماینده اصفهان، پاس از مجموع 6 امتیاز هفته نخست تنها یک امتیاز به حساب واریز و از همین هفته های ابتدایی در جمع تیم های فانوس به دست قرار بگیرد.

نه اینکه قرار باشد پاس را زیر انتقادات خرد کنیم، چراکه برای قضاوت، تنها دو بازی ملاک نیست، اما واقعیت این است که امسال هم نباید خیلی از سفید و سبزپوشان توقعات آنچنانی داشته باشیم.

از تیمی که خیلی دیر بسته شد، تمام روزهای خوب پیش فصل را از دست داد و بعد از اتمام مسابقات پارسال تا همین چند روز پیش مدام دست به دست می شد، نباید انتظار داشته باشیم که در قامت یک مدعی قدعلم کند.

چیزی که تقریبا همه ساله شاهد آن بودیم، این فصل هم گریبان پاس را گرفت تا دود این بی برنامگی و کج سلیقگی به چشم قهرمان پرآوازه ایران برود.

قهرمانی که روز به روز آسمانش بیشتر تیره و تار می شود و حتی کک یک نفر هم نمی گزد! هر سال که مسابقات لیگ تمام می شود، آقایان سراغ خرید امتیاز می روند و هربار هم دست از پا درازتر به همدان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیدن های همیشگی پاس از یک سوراخ

گزیدن های همیشگی پاس از یک سوراخ