مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-21اقتصادي

محورهای شریانی کشور؛ نیازمند ایمن سازی/ برای رفع نقاط حادثه خیر چه کرده اید؟


توجه به ایمنی راه ها و رفع نقاط حادثه خیز همواره جزو مهم ترین مسائل و دغدغه های مردم این استان بوده است؛ دغدغه ای که رفع آن همت بیش از پیش مسؤولان امر را به ویژه در محورهای شریانی کشور از جمله راه های استان سمنان می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جاده های استان سمنان با میزبانی از 20 میلیون مسافر عبوری در سال و قرارگیری در مسیر زائران امام رضا (ع) سالانه شاهد تصادف های دلخراشی است و همین امر، ضرورت توجه مسؤولان امر برای رفع نقص جاده های استان سمنان را دوچندان می کند.

استاندار سمنان هم اخیراً گفته است که بالاترین میزان تصادفات کشور با 12 هزار مورد در سال در جاده های این استان رقم می خورد که باید برای آن فکری شود؛ اما بالأخره مسؤول ایمن سازی راه ها کیست؟ طرح جامع نظارت بر ایمنی راه ها تدوین شود علی رضا شریفی نژاد، سرپرست سابق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در این زمینه می گوید: به منظور افزایش ضریب ایمنی راه ها و کاهش تلفات جاده ای، طرح جامع نظارت بر ایمنی راه ها و محورهای مواصلاتی درون استان تدوین و اجرایی شود.

وی بیان کرد: با اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه ها، حائز رتبه های برتر در این خصوص در کشور شدیم که برآیند همه اقدامات دستگاه های متولی امر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای شریانی کشور؛ نیازمند ایمن سازی/ برای رفع نقاط حادثه خیر چه کرده اید؟

محورهای شریانی کشور؛ نیازمند ایمن سازی/ برای رفع نقاط حادثه خیر چه کرده اید؟