مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-21فرهنگي

تفکر بسیجی و جهادی راهکار عبور از مشکلات است/اکران ویژه فیلم منصور در هفته بسیج


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان توجه به تفکر بسیجی و جهادی را راهکار عبور از مشکلات کشور در تمامی بخش ها دانست و گفت: ترویج روحیه و فکر بسیج با زبان هنر یکی از نیازهای کنونی جامعه است.

-  امین مرادی در گفت وگو  باخبرنگار فارس در سنندج، ضمن تبریک و گرامیداشت ایام هفته بسیج، اظهار کرد: محفل ادبی و شعرخوانی همسر وفادار در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه اسدی در سنندج برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به جزییات بیشتر این برنامه، بیان کرد: این محفل شعرخوانی با حضور شماری از شعرای برجسته استان و یک شاعره برجسته کشوری در سنندج برگزار می شود و علاوه بر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در برگزاری آن مشارکت دارند.

وی به برگزاری نمایشگاه های تجسمی در شهرستان های مختلف استان کردستان اشاره کرد و گفت: در همین راستا گالری سوره در سنندج، گالری مانا در سقز و گالری مهر در بیجار در ایام هفته بسیج میزبان آثار تجسمی هنرمندان خواهند بود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان برگزاری مراسم رونمایی کتاب و برپای نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و یادآور شد: نمایشگاه کتاب که از هفته قبل افتتاح شده بود، همزمان با ایام هفته بسیج در پریس سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی و جهادی راهکار عبور از مشکلات است/اکران ویژه فیلم منصور در هفته بسیج

تفکر بسیجی و جهادی راهکار عبور از مشکلات است/اکران ویژه فیلم منصور در هفته بسیج