مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-21ورزشي

ناصر شهنازی: هدف سایپا قهرمانی نیست/ حضور تماشاگران در والیبال باید سخت گیرانه باشد


سرمربی والیبال سایپا در مورد عملکرد تیم خود در لیگ برتر گفت: نگرش، اهداف و سرمایه گذاری سایپا امسال نسبت به گذشته متفاوت شده و برای قهرمانی بسته  نشده است.

- سرمربی والیبال سایپا در مورد عملکرد تیم خود در لیگ برتر گفت: نگرش، اهداف و سرمایه گذاری سایپا امسال نسبت به گذشته متفاوت شده و برای قهرمانی بسته  نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشت هفته از لیگ برتر والیبال مردان سپری شده است و در حال حاضر سپاهان اصفهان با 8 برد و 23 امتیاز صدرنشین است.

سایپا که از باشگاه های معتبر والیبال است امسال شرایط چندان مطلوبی ندارد.

این تیم تنها دو پیروزی کسب کرده و در 6 مسابق هدیگر خود شکست خورده است و اکنون با 6 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ قرار دارد.

ناصرشهنازی در گفت وگو با ایسنا، در مورد عملکرد تیم خود در لیگ والیبال گفت: نگرش، اهداف و سرمایه گذاری سایپا امسال نسبت به گذشته متفاوت شده و برای قهرمانی بسته نشده است.

تیمی تقریبا جوان داریم و تعدادی بازیکن آینده دار را کنار هم جمع کرده ایم تا آن ها را از نظر کیفی ارتقا بدهیم و بعدها در سطح ملی درخشش داشته باشند.

از طرفی با توجه به نام سایپا که برندی در والیبال است، می خواهیم در لیگ هم جایگاه مناسبی داشته باشیم، اما با توجه به سرمای گذاری عظیمی که خیلی از تیم ها انجام داده اند، این کار سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر شهنازی: هدف سایپا قهرمانی نیست/ حضور تماشاگران در والیبال باید سخت گیرانه باشد

ناصر شهنازی: هدف سایپا قهرمانی نیست/ حضور تماشاگران در والیبال باید سخت گیرانه باشد