مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-21اقتصادي

زمین های 560 هکتاری پردیسان بهترین منطقه برای طرح جهش مسکن است


رییس اداره طرح های شهری و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: 560 هکتار زمین های پردیسان برای اجرای طرح جهش مسکن مناسب ترین گزینه بوده و تمامی بررسی های امکان سنجی و مکان یابی آن صورت گرفته که ریز مطالعات آن موجود است.

- ایسنا/قم رییس اداره طرح های شهری و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: 560 هکتار زمین های پردیسان برای اجرای طرح جهش مسکن مناسب ترین گزینه بوده و تمامی بررسی های امکان سنجی و مکان یابی آن صورت گرفته که ریز مطالعات آن موجود است.

مدتی است ثبت نام متقاضیان طرح جهش مسکن در استان قم به تعویق افتاده است که به گفته مسئولین این طرح دلیل آن انتظار برای تأیید زمین های ارائه شده از طرف شهرسازی استان است و با تأیید آن ها ثبت نام آغاز می شود؛ زمین های پیشنهاد شده از طرف شهرسازی، 560 هکتار زمین های مجاور پردیسان بوده که در خصوص استفاده از آن ها اختلافاتی میان مسئولین مربوطه و کارشناسان به وجود آمده است.

در گفت وگوی گذشته ایسنا به مصاحبه با یکی از کارشناسان منتقد این طرح پرداخت؛ طبق سخنان این کارشناس دلیل مخالفت های این گروه با این طرح مشکلات جغرافیایی، نبود زیرساخت مناسب در این زمین ها و عدم بررسی جزییات آن ها برای سکونت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های 560 هکتاری پردیسان بهترین منطقه برای طرح جهش مسکن است

زمین های 560 هکتاری پردیسان بهترین منطقه برای طرح جهش مسکن است