مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-21ورزشي

تاکید دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر بر افزایش مناسبات ورزشی دو کشور


در ادامه دیدار های رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با مسئولان کمیته های المپیک کشورها و مدیران ارشد IOC در حاشیه چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا، - جی پلاس ، صالحی امیری ضمن اشاره به مناسبات مطلوب دو کشور به ارائه گزارش قطر در نشست هیات اجرایی برای میزبانی بازیهای آسیایی اشاره کرد و گفت: برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در قطر نشان دهنده امکانات و برنامه ریزی خوب این کشور است و گزارشی که برای میزبانی بازیهای آسیایی ارائه کردید نشان می دهد همچون بازیهای آسیایی 2006 شاهد یک میزبانی خوب از سوی قطر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تمامی مواردی که مربوط به میزبانی این کشور در بازیهای آسیایی 2030 بود بسیار مطلوب و بدون نقص و در حال توسعه بود و بدون تردید همکاری ورزشی دو کشور می تواند کمک بسزایی در رشد و ارتقاء ورزش یکدیگر نماید.

سپس جاسم رشید دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر تصریح کرد: بدون تردید افزایش مناسبات ورزشی باعث افزایش دوستی و صلح جهانی می گردد و همواره بین دو کشور ایران و قطر روابط خوبی حاکم بوده و بالطبع می بایست مناسبات ورزشی دو کشور نیز افزایش یابد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر خاطر نشان کرد: بدون تردید دو کشور ایران و قطر می توانند از ظرفیت های هم استفاده کنند و از افزایش مناسبات ورزشی دو کشور استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر بر افزایش مناسبات ورزشی دو کشور

تاکید دبیر کل کمیته ملی المپیک قطر بر افزایش مناسبات ورزشی دو کشور