مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-21سياسي

نقش بسیج در حل مشکلات کشور/ دلیل بروز مشکل در قطار مترو طی روز گذشته


رییس شورای شهر تهران با اشاره به نقش بسیج در حل مشکلات کشور گفت: تلاش ما این است که از ظرفیت شورایاران استفاده و آنها را تقویت کنیم که تقویت آنها با همکاری نخبگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامیداشت یاد ونام شهدا و امام شهیدان رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: آغاز هفته بسیج را تبریک می گویم و همانطور که امام آرزو کردند همه ما یک بسیجی واقعی باشیم ان شاءالله این چنین خواهد شد.

وی افزود: بسیجی واقعی بودن یعنی از پس هر کاری برآمدن و همانطور که در جبهه جنگ بسیجیان فعالیت بسیار پررنگی داشتند و در دفاع مقدس حلال مشکلات بودند ان شاءالله در حال حاضر هم از حضور آنها بهره مند می شویم.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: هر جا شرایط سخت بود بسیجیان حضور داشتند و این مسأله هنگام عبور از اروند، بهمن شیر و نیزارها مؤید بود و بسیجیان همچون لشکر الهی حضورشان سبب حل شدن مسائل می شد.

چمران گفت: امروز اگر بخواهیم مسائل را حل کنیم با بسیج می توان این اقدام را انجام داد یعنی کمک گرفتن از نیروی همه مردم چرا که بسیجیان از پزشکان و مهندسان و خلبانان گرفته تا یک بانوی خانه دار و یا آشپز همه می توانند در قالب بسیج فعالیت داشته باشند برای همین هم دشمن از بسیج می ترسد و می خواهد چهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج در حل مشکلات کشور/ دلیل بروز مشکل در قطار مترو طی روز گذشته

نقش بسیج در حل مشکلات کشور/ دلیل بروز مشکل در قطار مترو طی روز گذشته