مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-21سياسي

صف رزومه های کاغذی برای پست های مدیریتی گلستان/ سرمایه سوزی عادت بد گلستانی ها


دفتر مشاور عالی استاندار گلستان این روزها لبریز از رزومه هایی است که برای تصاحب پست های مجموعه وزارت کشور له له می زنند، سابقه هایی که اکثرا نسبتی چندانی با پست های وزارت کشور ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، چنانچه از دفتر وی برای ملاقات هم وقت بخواهید، مطمئنا با توجه به پر بودن صف رزومه دهندگان خواهان دیدار به زودی موفق به دریافت ملاقات حتی در ساعات غیراداری هم نمی شوید، موضوعی که خود می تواند موضوع یک گزارش با محتوایی جذاب و مخاطب پسند باشد.

حال در این گذر از افراد ملاقات کننده بپرسید با رسیدن به پست مدیریتی در وزارت کشور، دنبال چه هستید، چه بسا اکثریت نمی دانند که چه بگویند، حالا بماند که خیلی از این افراد حتی نگارش یک نامه اداری ساده را نمی دانند و چه بسا یک رفتار اداری منطبق بر تشریفات سازمانی را هم بلد نیستند.

مرور بر اخبار تحولات در گلستان پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم و استقرار استاندار جدید و تحولات پیرامون آن نشان می دهد، تغییرات و تحولات براساس سنت جاری در حال روی دادن است.

* طالبان پست عاجز از نگارش یک  نامه اداری انتصاب اولین فرماندار، شاید موید تغییرات بیرونی این مجموعه عریض و طویل استان باشد و البته انتظار می رود به زودی گزینه های دیگر نیز یک به یک سکا ن دار مدیریت شهرستان ها شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف رزومه های کاغذی برای پست های مدیریتی گلستان/ سرمایه سوزی عادت بد گلستانی ها

صف رزومه های کاغذی برای پست های مدیریتی گلستان/ سرمایه سوزی عادت بد گلستانی ها