مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-21سياسي

انتصاب جدید در استانداری آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی، جعفر ذوالفقاری را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری آذربایجان غربی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، جعفر ذوالفقاری را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری آذربایجان غربی منصوب کرد.

در حکم صادره آمده است:  جناب آقای جعفر ذوالفقاری نظر به تعهد و سوابق خدمتی و تجربیات جنابعالی و به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری آذربایجان غربی منصوب می شوید .

امید است با استعانت از خداوند متعال و با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها در تحقق اهداف دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردم داری ، پاکدستی ، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف دفتر فوق ، موفق و موید باشید .

ذوالفقاری در کارنامه کاری خود، مدیریت جمعیت هلال احمر مهاباد، معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد، مشاور استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان، قائم مقام رییس سازمان و مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، کارشناس اداره کل تحول و برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب جدید در استانداری آذربایجان غربی

انتصاب جدید در استانداری آذربایجان غربی