مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-21سياسي

مناظره بر سر فینسک


در حالی که بر اساس آخرین ابلاغیه وزارت نیرو در مورد سد فینسک، عملیات احداث این پروژه باید متوقف شده و راه حل جایگزین در دستور کار قرار گیرد، - اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و سفر استانی رییس جمهور به استان سمنان، ذینفعان و موافقان اجرای سد فینسک خواستار به جریان انداختن پرونده مختومه و زنده کردن آن شدند.

مطابق آخرین تصمیم وزارت نیرو برای احداث پروژه سد فینسک که بر اساس نامه کارگروه مطالعات مهندسی ارزش تدوین و تبیین شده بود، توقف و حذف سد فینسک و اجرای گزینه جایگزین برای تامین آب منطقه هدف در دستور کار قرار گرفت که این موضوع طی نامه شماره 1400/100/4935 مورخ 26 خرداماه 1400 از سوی عالی ترین مرجع رسیدگی یعنی معاونت آب و آبفای وزارت نیرو به طور رسمی ابلاغ و منتشر شد.

هرچند نامه کارگروه مهندسی ارزش نقطه عطف اجرای پروژه سد فینسک بود اما با استحاله سیاسی در کشور و روی کار آمدن دولت جدید و همچنین سفر رییس جمهور به همراه هیئت همراه به استان سمنان، موضوع احداث و اجرای پروژه متوقف شده فینسک مجددا از سوی مدیران و نمایندگان مجلس استان سمنان مطرح شد و مورد مطالبه قرار گرفت.

13 آبان و در حضور رییس جمهور و در جلسه شورای اداری استان سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: برای تامین آب شرب، صنعت و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره بر سر فینسک

مناظره بر سر فینسک