مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-21اقتصادي

حل مشکلات تاکداران با استفاده از ایده های نوآورانه و استارت آپ ها


مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: صنایع تبدیلی یکی از الزامات کشاورزی مدرن و صنعتی است و می توان با بهره گیری از ایده های نوآورانه و استارت آپ ها در این زمینه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نشستی که به منظور بررسی و حل مشکلات اتحادیه شهرستان تاکستان برگزار شده بود گفت: صنایع تبدیلی یکی از الزامات کشاورزی مدرن و صنعتی است و می توان با بهره گیری از ایده های نوآورانه و استارت آپ ها در این زمینه، برای حل مشکلات کشاورزان و باغداران تاکستان اقدام کرد.

وی با اشاره به راه اندازی شورای تعاون به منظور شناسایی و حل مشکلات بخش کشاورزی گفت: مشکلات بهره برداران این بخش در شورای تعاون مرتفع می شود و این مشکلات باید داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه با استفاده از صنایع تبدیلی و حذف دلالان می توان مشکلات تاکداران را برطرف کرد، افزود: صنایع تبدیلی یکی از الزامات کشاورزی مدرن و صنعتی است که از طریق فرآوری محصولات و ایجاد ارزش افزوده برای آن ها، جلوی خام فروشی مواد خام و اولیه تا حد امکان گرفته شود.

 گفتنی است، رجب رحمانی نماینده مردم شریف شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات تاکداران با استفاده از ایده های نوآورانه و استارت آپ ها

حل مشکلات تاکداران با استفاده از ایده های نوآورانه و استارت آپ ها