مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-21ورزشي

در شرایطی که دشمنان همچنان خواب آشفته برای انقلاب می بینند باید به شهدا اقتدا کنیم


برادر شهید حسن تهرانی مقدم (پدر موشکی ایران) گفت: مجاهدت توام با اخلاص رمز پیروزی جبهه حق بر علیه باطل است و در شرایطی که دشمنان همچنان خواب آشفته برای انقلاب می بینند باید به شهدا اقتدا کنیم و یقین بدانید شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

- ایسنا/مرکزی برادر شهید حسن تهرانی مقدم (پدر موشکی ایران) گفت: مجاهدت توام با اخلاص رمز پیروزی جبهه حق بر علیه باطل است و در شرایطی که دشمنان همچنان خواب آشفته برای انقلاب می بینند باید به شهدا اقتدا کنیم و یقین بدانید شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

سردار محمد تهرانی مقدم شامگاه شنبه 29 آبان ماه در یادواره شهدای خشکرود و گرامیداشت هفته بسیج و دهمین سالروز شهادت سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم که در سالن ورزشی صالحین شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه برگزار شد، اظهار کرد: ولایتمداری ویژگی اصلی بسیج است و این شجره طیبه و نیروی مردمی با تبعیت از ولی فقیه در این دریای پر جنب و خروش به سرمنزل مقصود می رسد.

سردار تهرانی مقدم، اخلاص را دومین ویژگی بسیجیان دانست و افزود: سردار شهید سلیمانی، سردار شهید کاظمی، سردار شهید تهرانی مقدم و در واقع همه شهدای والامقام سراپا اخلاص بودند و با همین ویژگی به توفیقات زیادی دست پیدا کردند و سرانجام به بهترین نوع مرگ که همانا فیض شهادت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایطی که دشمنان همچنان خواب آشفته برای انقلاب می بینند باید به شهدا اقتدا کنیم

در شرایطی که دشمنان همچنان خواب آشفته برای انقلاب می بینند باید به شهدا اقتدا کنیم