مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-21بين الملل

پنتاگون: هیچ نظامی آمریکایی تا پایان 2021 با نقش رزمی در عراق نخواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش وزارت دفاع آمریکا، جان کربی سخنگوی این وزارتخانه در بیانیه ای مدعی شد آمریکا به تعهدات خود در گفتگوهای راهبردی آمریکا و عراق در ماه جولای 2021 عمل خواهد کرد و تا پایان سال میلادی جاری هیچ نیروی آمریکایی .

- لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز شنبه در دیدار با جمعه عناد سعدون وزیر دفاع عراق در حاشیه اجلاس منامه در بحرین ادعا کرد تا پایان سال میلادی جاری (2021) هیچ نیروی نظامی آمریکایی با نقش رزمی در عراق نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بر اساس گزارش وزارت دفاع آمریکا، جان کربی سخنگوی این وزارتخانه در بیانیه ای مدعی شد آمریکا به تعهدات خود در گفتگوهای راهبردی آمریکا و عراق در ماه جولای 2021 عمل خواهد کرد و تا پایان سال میلادی جاری هیچ نیروی آمریکایی با نقش رزمی در عراق نخواهد بود.

در بیانیه پنتاگون ادعا شده است که وزیر دفاع آمریکا در این دیدار بر قدرت و اهمیت مشارکت استراتژیک واشنگتن و عراق و همچنین تعهد پایدار آمریکا به ماموریت شکست گروه داعش تاکید کرد.

در این بیانیه همچنین ادعا شده است که آستین در این دیدار تایید کرد که نیروهای آمریکایی به دعوت دولت عراق برای حمایت از نیروهای امنیتی این کشور حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: هیچ نظامی آمریکایی تا پایان 2021 با نقش رزمی در عراق نخواهد بود

پنتاگون: هیچ نظامی آمریکایی تا پایان 2021 با نقش رزمی در عراق نخواهد بود