مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-21سياسي

آبی برای انتقال از چهارمحال و بختیاری وجود ندارد


نماینده مردم شهرستان های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی در خصوص کم آبی در استان های کویری مانند یزد و اصفهان، گفت: برای حل مشکل کم آبی باید بحث انتقال آب از دریا مدنظر قرار بگیرد، - هیچ آبی در چهارمحال و بختیاری برای انتقال به استان های کویری باقی نمانده است.

قدرت الله حمزه در گفت وگو با ایسنا در خصوص چالش های حوضه زاینده رود و بحران کم آبی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اکثر نقاط کشور با بحران کم آبی مواجه شده اند و این استان نیز از این قائده مثتنی نیست و از چند سال گذشته درگیر خشکسالی شدید شده است.

نماینده مردم شهرستان های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی در خصوص کم آبی در استان های کویری مانند یزد و اصفهان، گفت: برای حل مشکل کم آبی باید بحث انتقال آب از دریا مدنظر قرار بگیرد، هیچ آبی در چهارمحال و بختیاری برای انتقال به استان های کویری باقی نمانده است.

وی با تاکید بر اینکه تونل بهشت آباد خطر قرمز مردم چهارمحال و بختیاری است، بیان کرد: مردم این استان در بسیاری از شهرها، روستا و حتی مناطق عشایری با مشکل آب شرب مواجه هستند و با تانکر آبرسانی می شوند، همچنین امکان تخصیص آب برای طرح های سرمایه گذاری در این استان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبی برای انتقال از چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

آبی برای انتقال از چهارمحال و بختیاری وجود ندارد