مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-21اجتماعي

آرامستان های قدیمی سطح شهر سنندج ساماندهی می شود


شهردار سنندج از عزم جدی شهرداری و اوقاف جهت ساماندهی آرامستان های قدیمی سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: وضعیت آرامستانهای قدیمی از لحاظ بصری بسیار نامطلوب است و یکی از اولویت های این شهرداری ساماندهی این آرامستان ها است.

- در راستای بررسی وضعیت آرامستان های قدیمی سطح شهر شهردار به همراه اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برخی از این آرامستان ها بازدید کردند.

انور رشیدی، پر این بازدید اظهار کرد: تعداد زیادی آرامستان قدیمی در سطح شهر وجود دارد که متاسفانه به دلیل عدم ساماندهی در حال حاضر به مکانی برای تجمع معتادین متجاهر تبدیل شده و از لحاظ بصری فضای بسیار نازیبایی دارد.

وی بیان کرد: از آنجا که سالهاست دفن اموات در آرامستان هایی نظیر آرامستان تپه شیخ محمد باقر، تایله، شیخ محمد صادق، قشلاق و فرجه صورت نمی گیرد؛ این آرامستان ها به شکل متروکه درآمده و به مکانی جهت انباشت زباله و آسیب های اجتماعی مبدل شده و علاوه بر نازیبایی در وضعیت نابسامانی بسر می برند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره ساماندهی این آرامستان ها و تبدیل این اماکن به فضاهای سبز و فعالیت های فرهنگی در راستای توسعه سرانه فضای سبز و مکانی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان های قدیمی سطح شهر سنندج ساماندهی می شود

آرامستان های قدیمی سطح شهر سنندج ساماندهی می شود