مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-21ورزشي

حضور 2 کشتی گیر از کرمانشاه در پیکارهای نظامیان جهان


مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: دو کشتی گیر و یک مربی کرمانشاهی در سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) حضور دارند.

- رسول صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مراسم قرعه کشی سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) عصر روز گذشته با حضور 73 کشتی گیر از 14 کشور برگزار شد و کشتی گیران حریفانشان را شناختند.

وی ادامه داد: سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) امروز، 30 آبان و یک آذرماه سال جاری به میزبانی ایران و در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این رقابت ها دو کشتی گیر و یک مربی کرمانشاهی (جعفر دلیری) حضور دارند.

وی اضافه کرد: در وزن 79 کیلوگرم که 6 نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه سه نفری برگزار می شود که بهمن تیموری در A به مصاف حرایر علی خانیان از ارمنستان و انس الخالدی از سوریه می رود.

دیوید بیتانوف از روسیه در گروه B حضور دارد.

وی یادآور شد: در وزن 125 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، یداله محبی در دور نخست با لیو وا گئورگیان از ارمنستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان کامارا محمد سالیو از گینه و کبرکالیانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2 کشتی گیر از کرمانشاه در پیکارهای نظامیان جهان

حضور 2 کشتی گیر از کرمانشاه در پیکارهای نظامیان جهان