مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 04:202021-11-21اقتصادي

بازدید مدیر مخابرات آذربایجان شرقی از پروژه های مخابراتی تبریز


مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی به همراه مدیر مخابرات مرکز استان و مسئولان اجرایی در معاونت شبکه و مرکز استان، از پروژه های در دست اجرای مخابراتی شهرستان تبریز بازدید و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این پروژه ها قرار گرفتند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی به همراه مدیر مخابرات مرکز استان و مسئولان اجرایی در معاونت شبکه و مرکز استان، از پروژه های در دست اجرای مخابراتی شهرستان تبریز بازدید و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این پروژه ها قرار گرفتند.

در این بازدید که از شهرک های جدید خاوران، مرزداران و نصر انجام گرفت، روند توسعه شبکه فیبر نوری و مراحل عملیات انجام گرفته جهت بهره مندی منازل، سازمان ها و بنگاه های اقتصادی از شبکه پر سرعت فیبر نوری از نزدیک بررسی و دستورات لازم برای تسریع امور صادر شد.

در بازدید از شهرک جدید خاوران، شهردار منطقه 9 نیز حضور داشته و از نزدیک در جریان روند توسعه و مراحل اجرایی آن قرار گرفت و در نهایت مقرر شد تا شهرداری در جهت اخذ مجوزهای لازم برای توسعه شبکه فیبر نوری که بستر لازم برای هوشمند سازی شهر را فراهم می کند، همکاری های لازم را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، در شهرک خاوران و محله نیاوران مرزداران و قسمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیر مخابرات آذربایجان شرقی از پروژه های مخابراتی تبریز

بازدید مدیر مخابرات آذربایجان شرقی از پروژه های مخابراتی تبریز