مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 00:002021-11-20اجتماعي

ترک تحصیل دختران بعد از مقطع ابتدایی بدلیل «ازدواج زودهنگام»


مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش درباره روند اجرای طرح نهضت نصیب آموزشی در مناطق محروم توضیح داد و گفت: در 64 نقطه هدف که امسال شناسایی شدند، - ترک تحصیل دختران بعد از مقطع ابتدایی بدلیل ازدواج زودهنگام مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش درباره روند اجرای طرح نهضت نصیب آموزشی در مناطق محروم توضیح داد و گفت: در 64 نقطه هدف که امسال شناسایی شدند، در زمینه آموزشی، بهداشتی، تربیتی، کتابخوانی، تجهیز مدرسه و غیره برنامه ها و طرح هایی طراحی و در دست اجراست.

محمدرضا سیفی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: نهضت نصیب آموزشی باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور طراحی و اجرایی شد.

وی افزود: 64 نقطه محروم در 32 استان کشور چه در مناطق عشایری و چه غیرعشایری شناسایی شدند که نهضت نصیب آموزشی را اجرا می کنند.

نوعی وفاق ملی حاصل شده و استان ها طرح را متعلق به خودشان می دانند، زیرا جزو طرح های بخشنامه ای نیست که از مرکز دیکته شده باشد و خود استان ها پیشنهاد دادند که طرح چه طور اجرا شود.

سیفی با بیان اینکه بازدیدهای مختلفی از وضعیت آموزشی این مناطق لازم التوجه انجام شد و کمک کرد که استانداران، فرمانداران، بخشداران و حتی دهیاران برای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک تحصیل دختران بعد از مقطع ابتدایی بدلیل «ازدواج زودهنگام»

ترک تحصیل دختران بعد از مقطع ابتدایی بدلیل «ازدواج زودهنگام»