مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-20سياسي

سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم زنجان قرار دارند


سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم استان زنجان قرار دارند و سارقینی که از زندان آزاد می شوند باید به پلیس تخصصی اعلام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محسن کرمی روز شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: عمده سرقت ها در زنجان سرقت از ویلا باغ ها، مزارع و ساختمانهای نیمه کاره است که در این خصوص نیازمند یک تفسیر اساسی هستیم اولاً اینکه این ویلا باغ ها مجازند یا غیر مجاز و در بافت روستاها قرار دارند یانه؟ وی با بیان اینکه باید به سمت تجهیزات بازدارنده در مرحله قبل از وقوع سرقت و بعد از وقوع برویم چرا که برخی سرقت ها در حوزه جرایم اقتصادی تعریف نمی شوند و اصولاً کشف سرقت ها و کلاهبرداری ها سخت است، لذا رسانه ملی با تولید محتوا و هشدار در خصوص سرقت و کلاهبرداری در پیشگیری از وقوع این جرایم همکاری نماید.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم استان زنجان قرار دارند افزود: سارقینی که از زندان آزاد می شوند بایستی به پلیس تخصصی اعلام شوند و برای این کار نیازمند ساز و کار مناسب و به کار گیری سیستم هستیم.

کرمی اظهار داشت: در حوزه آسیب های اجتماعی که بخشی از بسترهای وقوع جرم است نیازمند مداخله اداره بهزیستی هستیم آن هم مداخله همراه با تحول و اثر گذاری وی ارائه راهکارهای مطلوب و عملیاتی برای کاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم زنجان قرار دارند

سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم زنجان قرار دارند