مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 19:452021-11-20حوادث

باند 8 نفره موتور دزدان در پایتخت متلاشی شد


معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از متلاشی شدن باند هشت نفره ای خبر داد که موتورسیکلت ها را از مقابل پاساژها و مراکز تجاری سرقت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی افزود: با شکایت مرد جوانی در باره سرقت موتورسیکلت اش از مقابل پاساژی در تهران، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

وی ادامه داد: در نخستین گام کارآگاهان با تحقیقات محلی موفق شدند تصویر دو مرد جوان را که موتور سیکلت را سرقت کرده بودند به دست آورند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران گفت: در حالی که بررسی ها برای شناسایی متهمان ادامه داشت، کارآگاهان با شکایت های مشابه دیگری مواجه شدند.

با بررسی ها و بازبینی تصویر دوربین های مدار بسته اطراف محل سرقت ها، مشخص شد همه آن ها از سوی افراد یک باند انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در ادامه مشخص شد هشت مرد جوان که سوابق متعدد سرقت در پرونده خود دارند، باندی تشکیل داده اند و موتورسیکلت ها را از مقابل پاساژها و مراکز تفریحی به سرقت می برند، سپس با شناسایی هویت متهمان، کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت در عملیاتی ویژه هشت متهم را بازداشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند 8 نفره موتور دزدان در پایتخت متلاشی شد

باند 8 نفره موتور دزدان در پایتخت متلاشی شد