مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 19:452021-11-20سياسي

4 شرط برای تولید قرص فایزر ایرانی


«به گفته یک مقام مسئول در وزارت بهداشت راه اندازی خط تولید و دسترسی به قرص فایزر ایرانی نیاز به چهار شرط دارد؛ تأیید کمیسیون مربوطه در سازمان غذا و دارو، - به گفته یک مقام مسئول در وزارت بهداشت راه اندازی خط تولید و دسترسی به قرص فایزر ایرانی نیاز به چهار شرط دارد؛ تأیید کمیسیون مربوطه در سازمان غذا و دارو، بر هم نخوردن نظام دارویی کشور، جمع بندی حقوق مالکیت فکری و ثبت در فهرست دارویی کشور.

به گفته یک مقام مسئول در وزارت بهداشت راه اندازی خط تولید و دسترسی به قرص فایزر ایرانی نیاز به چهار شرط دارد؛ تأیید کمیسیون مربوطه در سازمان غذا و دارو، بر هم نخوردن نظام دارویی کشور، جمع بندی حقوق مالکیت فکری و ثبت در فهرست دارویی کشور.

روزنامه همشهری نوشت: جدیدترین قرص خوراکی تولیدشده کرونا با اثربخشی 89درصدی در مبتلانشدن به نوع حاد و مرگ بر اثر این بیماری، پاکسلوید Paxlovid تولیدی شرکت فایزر آمریکاست که با هدف دسترسی گسترده در دنیا، خط تولید آن قرار است از سوی نهاد عام المنفعه MPP سازمان ملل متحد به 95 کشور جهان از جمله ایران واگذار شود اما ایران برای راه اندازی خط تولید آن چندین شرط دارد.

متخصصان معتقدند این داروی ضدویروسی و خوراکی همراه دیگر داروی تولیدشده کرونا، یعنی مولنوپیراویر می تواند پایانی بر پاندمی کرونا باشد اما با وجود مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شرط برای تولید قرص فایزر ایرانی

4 شرط برای تولید قرص فایزر ایرانی