مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 18:102021-11-20اقتصادي

سهام ارزنده بازار سرمایه را دریابید


شرکت های بسیاری در بورس هستند که سودآوری مطلوبی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، احسان سلامی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به سودآوری بالای شرکت های بورسی بیان کرد: شرکت های بسیاری در بورس هستند که سودآوری مطلوبی دارند و سرمایه گذاران برای سودآوری در این بازار لازم است، فقط به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرکت ها، روند بازار و حجم معاملات دقت کنند.

سلامی گفت: شناخت این شرکت ها برای فعالان باسابقه بازار کار دشواری نیست و به راحتی سهام ارزنده نسبت به سایر سهم ها قابل شناسایی خواهد بود.

سال گذشته سهامداران گرفتار تله حباب شدند که تازه واردان از دو طریق یعنی با کمک سبدگردان ها و پیروی از سهامداران بزرگ می توانند سهم های ارزنده را شناسایی کنند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه سهام ارزنده دیر یا زود راه خود را در بازار پیدا می کند، بیان کرد: شرکت های ارزنده نسبت به سایر شرکت ها، شاید در مقطعی تحت تأثیر روند نزولی بازار قرار گیرند، اما تاریخ نشان داده که این سهم ها راه خود را در بازار پیدا می کنند.

یعنی هرچند ممکن است تحت تأثیر شرایط بازار افت هایی را تجربه کنند، اما این شرایط برای سهم های ارزنده ثابت نخواهد بود و دوباره روندی رو به بهبودی خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام ارزنده بازار سرمایه را دریابید

سهام ارزنده بازار سرمایه را دریابید