مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-20اقتصادي

دستگاه های اجرایی موظف به تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هستند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: دستگاه های اجرایی اقدامات لازم را جهت تسریع در روند طرح اقدام ملی مسکن را در استان به عمل آورند.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: دستگاه های اجرایی اقدامات لازم را جهت تسریع در روند طرح اقدام ملی مسکن را در استان به عمل آورند.

شهرام ملکی، امروز (29آبان) در جلسه بررسی آخرین وضعیت قانون جهش تولید در طرح اقدام ملی مسکن در استان کردستان در محل سالن جلسات دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تحقق سهم استان دراجرای اهداف طرح اقدام ملی مسکن کلیه دستگاه های اجرایی تلاش خود را مضاعف کنند.

وی افزود: در این رابطه و بر طبق برنامه اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی بیش از 87 هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن سهم استان کردستان پیش بینی شده که در حوزه های شهری و روستایی متقاضیان ثبت نام و ساماندهی خواهند شد.

ملکی خاطر نشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان به عنوان متولیان حوزه های شهری و روستایی در این طرح از متقاضیان ثبت نام به عمل خواهند آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: همچنین در این طرح به صورت ویژه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت و مشوق های لازم برای مشارکت بیشتر آن ها ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی موظف به تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هستند

دستگاه های اجرایی موظف به تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هستند