مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-20ورزشي

برگزیدگان نخستین رویداد ملی ترمه در یزد معرفی شدند


برگزیدگان نخستین رویداد ملی ترمه یزد از میان 38 ایده رسیده به دبیرخانه این رویداد، معرفی شدند.

- ، رویداد ملی استارتاپی ترمه، 70 نفر از ایده پردازان در حوزه ترمه را گردهم آورد و پس از برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره به صورت مجازی برای آنها، 38 ایده این جوانان را راهی مرحله نیمه نهایی کرد.

با اعلام فراخوان این رویداد، ایده های نوآورانه از سراسر کشور در راستای توسعه صنعت محصولات ترمه استان یزد به دبیرخانه این رویداد رسید.

12 ایده از میان 38 ایده راه یافته به مرحله نهایی، به مرحله داوری راه یافتند که از میان آنها، سه ایده برتر مشخص شدند که در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل شد.

رییس دانشگاه فنی وحرفه ای استان یزد در مراسم تجلیل از برگزیدگان این رویداد اظهار داشت: هدف دانشگاه فنی و حرفه ای استان از برگزاری این رویداد ارتباط و اتصال صنعت ترمه با ایده پردازان، تجاری سازی ایده ها و کمک به حل دغدغه های صنعتگران ترمه بوده است.

داود عندلیب عنوان کرد: امیدواریم ایده های خلاقانه با بهره گیری از دانش فرهیختگان و مربیان کارآزموده و متبحر بتواند پنجره فرصت های طلایی را برای فعالان این صنعت بگشاید.

در اختتامیه رویداد ترمه این 12 تیم ایده های خود را در حضور داوران و صنعتگران ترمه مطرح کردند و نقاط قوت و ضعف آن ها مورد ارزیابی قرار گرفت و از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین رویداد ملی ترمه در یزد معرفی شدند

برگزیدگان نخستین رویداد ملی ترمه در یزد معرفی شدند