مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-20سياسي

استفاده از نخبگان و جوانان اولویت کار فرماندار در اسلامشهر باشد


استاندار تهران با تاکید بر اینکه اسلامشهر باید متناسب با ظرفیت ها دیده شود گفت: استفاده از نخبگان و جوانان اولویت کار فرماندار جدید در اسلامشهر باشد.

- ، محسن منصوری عصر شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار اسلامشهر ضمن تقدیر از خدمات مسعود مرسلپور، فرماندار سابق این شهر اظهار داشت: اگر تصویر اسلامشهر را با سالیان قبل مقایسه کنیم به خوبی در میابیم که تماماً در این شهرستان خدمت صورت گرفته و شهر رو به رشد و تعالی بوده است.

منصوری با بیان اینکه شریف ترین مردم مردم دار ترین آنان است گفت: از فرماندار جدید تعامل با مردم را توقع داریم و دولت مردمی به مسئولان بر خط و در میدان نیاز دارد و سعه صدر و صبوری می خواهیم و کار مومنانه را طلب می کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار فرمانداری مانند کار اداری نیست و ساعت مشخصی ندارد افزود: باید جنبه توحیدی کار را در نظر بگیریم و برای خداوند کار کنیم و فرصت ایجاد شده برای خدمت را غنیمت بدانیم و مجموعاً ما توقع کار مومنانه داریم چرا که کار مومنانه برکت خواهد داشت.

استاندار تهران بیان داشت: از فرماندار جدیدی اسلامشهر می خواهیم اجماع نخبگان را حفظ و تقویت کند و باید اعلام کنیم که دلیل اصرار ما بر گماردن نیروهای بومی این است این نیروها ظرفیت های شهر را می شناسند و توان نیروهای نخبه را می دانند و این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نخبگان و جوانان اولویت کار فرماندار در اسلامشهر باشد

استفاده از نخبگان و جوانان اولویت کار فرماندار در اسلامشهر باشد