مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:502021-11-20اجتماعي

تاثیر مجاورت با اهواز در میزان پوشش واکسیناسیون کارون


فرماندار کارون با اشاره به مراجعه مردم این شهرستان به اهواز برای تزریق واکسن، گفت: با وجود اینکه اغلب مردم کارون واکسن دریافت کرده اند اما در آخر جدول واکسیناسیون هستیم بنابراین مجزا کردن کارون از اهواز امکان پذیر نیست.

- معصومه خنفری در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (29 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص پوشش پایین واکسیناسیون در کارون، اظهار کرد: با توجه مجاورت شهرستان کارون با اهواز، بسیاری از مردم این شهرستان در اهواز واکسن دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آمار جمعیت 12 تا 17 ساله شهرستان کارون 19 هزار و 500 نفر است اما جمعیت دانش آموزی این شهرستان بر اساس اعلام آموزش و پرورش، 13 هزار نفر است یعنی تفاوت حدود 6 هزار نفری داریم.

فرماندار کارون بیان کرد: نمی توانیم به مردم بگوییم در اهواز واکسن دریافت نکنید و حتما باید در شهرستان کارون واکسن تزریق کنید.

با وجود اینکه اغلب مردم کارون واکسن دریافت کرده اند اما در آخر جدول واکسیناسیون هستیم بنابراین مجزا کردن کارون از اهواز امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اصلاح محدوده شهرستان کارون، گفت: جمعیت شهر کوت عبدالله بیش از دو برابر شده اما ظرفیت شبکه بهداشت و درمان تغییری نکرده است و به امکانات و نیرو نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مجاورت با اهواز در میزان پوشش واکسیناسیون کارون

تاثیر مجاورت با اهواز در میزان پوشش واکسیناسیون کارون