مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:302021-11-20اجتماعي

اسکله غیر مجاز تالاب بین المللی زریوار برچیده شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان از قلع و قمع اسکله غیر مجاز تالاب بین المللی زریوار خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان کردستان، فریبا رضایی اظهار داشت: این اسکله در سال های گذشته و بدون مجوز در تالاب زریوار ایجاد شده بود که با تلاش و پیگیری های مداوم حفاظت محیط زیست استان کردستان و شهرستان مریوان با حکم قضایی تخریب شد.

وی اضافه کرد: این اسکله غیرمجاز که سالیان متمادی موجب بد منظر شدن نمای طبیعی تالاب زریوار، آلودگی آب توسط قایق های موتوری و بی نظمی در فضای گردشگری تالاب شده بود با حضور قاضی پرونده، پرسنل و یگان حفاظت محیط زیست مریوان، عوامل اجرایی شهرداری، اداره برق شهرستان و همکاری نیروی انتظامی تخریب و کاملاً پاکسازی شد.

رضایی تدوین برنامه قایقرانی را از دیگر اقدامات مهم بر روی تالاب زریوار برشمرد و افزود: دو اسکله دیگر قایقرانی تالاب دارای مجوز هستند اما باید بر اساس مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان در قالب یک اسکله واحد با مجوز و نظارت حفاظت محیط زیست و دستورالعمل های آن اقدام به فعالیت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تفاوت مدیریت چند سال اخیر زریوار با سنوات گذشته این است که در گذشته مدیریت بر اساس وضعیت موجود صورت می گرفت و برنامه ای منسج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله غیر مجاز تالاب بین المللی زریوار برچیده شد

اسکله غیر مجاز تالاب بین المللی زریوار برچیده شد