مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-20اقتصادي

عزم مسوولان برای حل مشکلات کوی فردوس/ احداث 6 واحد تجاری جدید در منطقه


‍ فرماندار همدان با اشاره به حل برخی از مشکلات کوی فردوس گفت: طی قرارداد بین راه و شهرسازی و شهرداری این سایت مسکونی تحویل شهرداری شد که به تبع آن اهالی از خدمات شهری برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی امشب در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن اظهار کرد: عزم مسئولان برای حل مشکلات کوی فردوس باعث شد امروز شاهد رفع برخی از آنها و برخورداری مردم این منطقه از نیازهای اساسی و خدمات شهری باشیم.

وی گفت: ایرادات فنی نظام مهندسی ساختمان و عدم صدور پایان کار، عدم برخورداری از خدمات شهری، زیرساخت های بهداشتی، اجتماعی و خدماتی مورد نیاز باعث بروز مشکلات متعددی در این منطقه و حضور و بازدیدهای مکرر مسئولان شده بود.

فرماندار همدان با اشاره به عدم تحویل این منطقه به شهرداری برای ارائه خدمات شهری اظهار کرد: طی قرارداد بین راه و شهرسازی و شهرداری این سایت مسکونی تحویل شهرداری شد که به تبع آن اهالی از خدمات شهری برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه با جابجایی یک واحد نانوایی از سطح شهر به این منطقه با مجوز عرضه دو نوع نان، هم اکنون دو واحد نانوایی در این منطقه فعال شده است، برقراری خدمات اتوبوسرانی، تاکسیرانی، اصلاح ایستگاه و مسیر را از جمله دیگر خدمات ارایه شده به این منطقه برشمرد و بیان کرد: ضمن نصب علایم راهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم مسوولان برای حل مشکلات کوی فردوس/ احداث 6 واحد تجاری جدید در منطقه

عزم مسوولان برای حل مشکلات کوی فردوس/ احداث 6 واحد تجاری جدید در منطقه